פיסול באבן - תוספות מיוחדות למצבה

עיצוב המצבה הינו חלק חשוב ומשמעותי למשפחה ולכן, מושקעת בו מחשבה מעמיקה כיצד המשפחה תוכל להנציח בדרך המכובדת ביותר את הנפטר ופועלו. כחלק בעיצוב המצבה יכולים להיות תוספות אומנותיות המעניקים נופך ייחודי למצבה. פנייה למומחים בתחום מעניקה מגוון של הצעות ואפשרויות לתוספות על המצבה כהשלמת עיצוב המצבה וייחודה לנפטר. במאמר זה נפרט סוגי תוספות למצבות שניתן לשלב בעיצוב המצבה.

תוספות ייחודיות על המצבה

פיסולים במגוון של חומרים של פריטים ייחודיים לנפטר ופועלו. פיסול באבן וקרמיקה של מגוון חיות כמו ציפורים, מכוניות, כתרים, פרחים ועצים, שילובים של זכוכיות בצבעים שונים (ויטראז'), פסיפס המוטבע במצבה, ספסל מעוצב לצד המצבה ועוד מגוון של אלמנטים ייחודיים ואיכותיים.

אגרטלים ומגוון כלי קיבול

קיימים מגוון של אגרטלים וכלי קיבול לפרחים וצמחים שניתן לשלב על המצבה ובסביבותיה. החומרים שונים ומגוונים, החל מבטון צבוע, קרמיקה, מתכת וכלה בחציבה בתוך הסלע. זה יכול להיות בצורת אגרטל, אדניה לשתילת צמחים אמידים לשינויי מזג האוויר ועוד.

בתי נר

הדלקת נר זיכרון בכל התכנסות סביב הקבר נפוצה בישראל. לשם כך קיים מגוון רחב מאוד של שילוב בתי נר, אפשר שיהיו חיצוניים ואפשר שיהיו חצובים ומשולבים במצבה ורק תוספת של דלתות מיוחדות לבית נר. החומרים הנפוצים הינם, שיש, קרמיקה, מתכת מעוצבת.

למי ניתן לפנות בכדי לבחור את התוספת ההולמת להנצחת הנפטר?

אצלנו, ב'בורקין מצבות בע"מ' ישנו צוות מקצועי ומסור הפועל בתחום שנים רבות, הכולל בתוכו אומנים ופסלים המסוגלים לייצר כל תוספת שתהפוך את המצבה לייחודית ומכובדת. וזאת בעזרת מכשור מגוון וחדשני מהשורה הראשונה בתחום. הצוות מלווה את המשפחה בתהליך זה ברגישות ומקצועיות בכדי לתת ביטוי הולם, מכובד וייחודי להנצחת יקירם.

להתרשמות ממגוון רחב של תוספות שניתן לשלב בעיצוב מצבות